Medewerker Relatiebeheer Inkomensverzekeringen

Medewerker Relatiebeheer Inkomensverzekeringen

Medewerker Relatiebeheer Inkomensverzekeringen

32 - 40 uur  |   Velserbroek  |   MBO

Wij zijn opzoek naar een nieuwe collega die vol enthousiasme eigen invulling wilt gaan geven aan de nieuwe functie relatiebeheer Inkomensdesk. Hou jij van afwisseling en uitdaging? Lees dan snel verder.

Solliciteer nu!

Binnen de Boval groep hebben wij zowel zakelijke als particulieren klanten. De nieuwe afdeling Inkomensdesk focust zich op inkomensverzekeringen. Voor de zakelijke klanten geef je deskundig advies op het gebied van inkomensverzekeringen zoals ziekteverzuim, WIA-Verzekeringen en Collectieve ongevallenverzekeringen. Voor de particuliere klanten stel je het advies op voor een individuele arbeidsongeschiktheidsverzekering. Samen met de buitendienst collega’s zorg jij ervoor dat alle informatie over de klant verzameld wordt. Wat is de wens van de klant? Waar ligt de behoefte voor de klant? Aan welke (CAO) verplichtingen moet de klant voldoen? Hoe kan de particuliere klant bij arbeidsongeschikt blijven voorzien in het levensonderhoud? Als onder andere deze vraagstukken duidelijk zijn, ga jij aan de slag om de beste offertes bij de volmachten en verzekeraars uit te vragen. Na het beoordelen van de offertes en het vergelijken van de polisvoorwaarden stel jij het advies op. Het advies bespreek jij daarna met de buitendienst of met de klant zelf.

Dat de afdeling nog opgericht moet worden en de functie nieuw is, betekent niet dat je er alleen voor staat! Bij ons is het namelijk een kwestie van één team, één taak. Er is voldoende kennis aanwezig om te sparren met collega’s. De werkzaamheden zijn op dit moment verdeeld over meerdere afdelingen. Vanwege de uitbreiding van de werkzaamheden zetten wij de nieuwe afdeling Inkomensdesk op.

Wat ga je doen?

  • Je informeert en adviseert zakelijke klanten over inkomensverzekeringen;
  • je signaleert (commerciële) kansen;
  • je brengt offertes uit en legt alle gesprekken netjes vast in ons systeem.

Wie ben jij?

  • Je weet van aanpakken;
  • bent zowel service- als oplossingsgericht;
  • je bent commercieel ingesteld.

Wat vragen wij?

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • in het bezit van Wft-Basis en Wft-Inkomen;
  • stressbestendig en flexibel;
  • betrokken en klantgericht;
  • commerciële ervaring een pré;
  • een teamplayer.

Wat bieden wij?

  • Wij faciliteren diverse opleidingsmogelijkheden, waaronder de Wft-adviesdiploma’s;
  • de mogelijkheid om door te groeien binnen onze organisatie;
  • flexibele werktijden en een plaats onafhankelijk werken-regeling;
  • een goed bereikbaar kantoor in Velserbroek (regio Haarlem) binnen een informeel team;
  • diverse mogelijkheden gericht op vitaliteit (o.a. gratis sporten en een vitaliteitsapp);
  • een eigen bedrijfsbar waar je o.a. kunt poolen, darten en tafeltennissen, maar natuurlijk ook borrelen;
  • een collectieve pensioenregeling en een ruim aanbod van verzekeringen met korting;
  • een platte en informele organisatie;
  • een actieve personeelsvereniging.

Wie zijn wij?

Boval is als landelijk opererende financiële dienstverlener gespecialiseerd in verzekeringen, arbodienstverlening, leasing, juridische dienstverlening, certificering en managementsystemen. “De ondernemer laten ondernemen”, dat is onze missie! Met ruim 200 collega’s werken wij hier elke dag aan, met als doel ondernemers en ondernemingen in staat te stellen zich op de kernactiviteiten van hun bedrijf te kunnen richten. Al onze activiteiten zijn daarom gericht op onze missie. Dit is terug te zien in onze sectorale dienstverleningsstrategie waarbij sector-, vak- en klantkennis voor MKB ondernemers centraal staat. Ook onze strategie op het gebied van volmacht services, waarin we de distributieketen van de Nederlandse verzekeringsmarkt in staat stellen het maximale uit zichzelf en de markt te halen, sluit hier op aan.

Onze missie vertaalt zich in kernwaarden als betrokkenheid, betrouwbaarheid, zorgvuldigheid en ambitie. Bij het benaderen en behandelen van onze klanten staan ook klantgerichtheid, deskundigheid, vriendelijkheid en integriteit centraal. Deze kernwaarden vormen de leidraad in het gedrag van onze organisatie en onze medewerkers.

Solliciteren?

Enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan nu via het sollicitatieformulier op onze website! Wil je meer informatie over de vacature van Medewerker Relatiebeheer Inkomensverzekeringen, neem dan contact op met ons HRM-team via het telefoonnummer 023 – 520 10 30.

Wanneer je bij ons komt werken, voeren we voorafgaand aan je dienstverband een referentiecheck uit en verder vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag.

Wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.

Bekijk hier al onze vacatures.

 

Solliciteer nu! Meer informatie


Deel dit artikel via: