Uw facturen en polissen per mail

Uw facturen en polissen per e-mail

Vanaf heden willen wij overgaan op digitale facturatie en het digitaal verzenden van de polissen. Hiervoor vragen wij om uw akkoord. Klikt u op de blauwe button ‘Ik geef akkoord‘ en vul het formulier in. Hiermee bevestigt u dat u ermee akkoord gaat dat wij vanaf heden de facturen en de polissen per e-mail naar u sturen. Let op! Voor elke polis ontvangt u apart een factuur. Dus wanneer u meerdere polissen heeft, ontvangt u meerdere e-mails met daarin de factuur of de polis. Het kan daarom wenselijk zijn om deze documenten op een apart e-mailadres te ontvangen, dit e-mailadres kunt u doorgeven wanneer u akkoord geeft.

Geef akkoord vóór 1 december a.s. en u ontvangt de facturen en polissen vanaf 1 januari 2020 per e-mail.

Geef uw akkoord

Wij gaan voor groen, doet u mee?

Er zijn meerdere redenen waarom wij hebben gekozen voor de overstap naar digitale verzending. Ten eerste speelt het milieu hierbij een grote rol. Doordat er minder papier gebruikt zal worden, wordt het milieu minder zwaar belast.

Bovendien kunt u de factuur en de polis direct digitaal opslaan waardoor deze documenten sneller en gemakkelijker te raadplegen zijn. Daarnaast is het eenvoudiger om deze te archiveren en met anderen binnen de organisatie te delen.

Wij danken u hartelijk voor uw medewerking.