Casemanager

Casemanager

Casemanager

32 - 40 uur  |   Velserbroek  |   HBO

Ben jij gedreven om werkgever en werknemer te begeleiden naar een oplossing bij ziekteverzuim? Ben je pro-actief en durf je ideeën aan te dragen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteer nu!

Wat ga je doen?

Bij langdurig ziekteverzuim treedt de Casemanager op als klantadviseur. Je bent verantwoordelijk voor de verzuimbegeleiding van medewerkers van onze relaties, inclusief zorgvuldige en accurate verslaglegging daarvan. Je attendeert de relaties op tijdige evaluaties van het Plan van Aanpak en bewaakt de verplichtingen vanuit de Wet verbetering Poortwachter.

Het doel van de functie is, middels kwalitatief hoogwaardige begeleiding van onze relaties, het re-integratie en herstelproces te optimaliseren. De doelstelling wordt bereikt door een actieve rol te spelen in de begeleiding van zowel werkgevers als werknemers. Je voert de regie tussen alle betrokken partijen, je zorgt onder meer voor tijdige opvolging van gemaakte afspraken, inzet van interventies en bijbehorende communicatie met verzekeraars.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • je hebt ervaring met het werkgebied van arbodiensten, re-integratiebedrijven, verzekeraars en wet- en regelgeving rondom ziekteverzuim;
  • je bent klantgericht en pro-actief ingesteld;
  • je bent communicatief sterk;
  • je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.

Wat bieden wij?

  • Je maakt onderdeel uit van een succesvolle, groeiende en informele organisatie;
  • flexibele werktijden en een plaats onafhankelijk werken-regeling;
  • de benodigde faciliteiten om thuis te werken;
  • blijvende aandacht voor jouw ontwikkeling;
  • collectieve pensioenregeling en een ruim aanbod van collectieve verzekeringen;
  • een goed bereikbaar kantoor in Velserbroek (regio Haarlem);
  • diverse mogelijkheden gericht op vitaliteit;
  • een eigen bedrijfsbar waar je o.a. kunt poolen, darten en tafeltennissen, maar natuurlijk ook borrelen;
  • een actieve personeelsvereniging.

Wie zijn wij?

“De ondernemer laten ondernemen”, dat is onze missie! Met zo’n 200 collega’s werken wij hier elke dag aan en bieden wij onze relaties een totaalpakket waarbij klantgerichtheid, deskundigheid, ondernemerschap, integriteit en betrokkenheid de boventoon voeren. Boval Groep is een landelijk opererende organisatie die bestaat uit specialisten in verzekeringen, arbodienstverlening, leasing, juridische dienstverlening, certificering en managementsystemen. Met diverse werkmaatschappijen zijn wij actief op het brede gebied van financiële diensten. In verband met groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s.

Als Casemanager maak je onderdeel uit van Consense Arbo. Consense Arbo is een middelgrote, gecertificeerde arbodienst die volop in beweging is. Wij ondersteunen werkgevers bij re-integratie van werknemers, ziekteverzuim en preventie. De dienstverlening staat voor helder re-integratieadvies, persoonlijke begeleiding van zowel werkgever als werknemer, deskundigheid en creëren van concrete acties in uiteenlopende verzuimsituaties. Onze medewerkers laten zich omschrijven als hardwerkend, dienstverlenend en no-nonsens.

Solliciteren

Enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan nu via het sollicitatieformulier op onze website! Wil je meer informatie over de vacature van Casemanager, neem dan contact op met ons HRM-team via het telefoonnummer  085 – 773 1826.

Wanneer je bij ons komt werken, voeren we voorafgaand aan je dienstverband een referentiecheck uit en verder vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag.

Wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.

Bekijk hier al onze vacatures.

 

Solliciteer nu! Meer informatie


Deel dit artikel via: