ISO 9001 certificering

Tevredenheid van uw klanten optimaliseren

ISO 9001 certificering

Het kwaliteitsmanagementsysteem van uw organisatie stelt u in staat de tevredenheid van uw klanten te beheersen. De ISO 9001 certificering geeft aan dat uw organisatie zich optimaal inspant te voldoen aan de wensen van uw klanten. Deze certificering is een internationaal erkende norm op het gebied van kwaliteitsmanagement. Het is niet voor niets een maatstaf voor transparantie en betrouwbaarheid.

Wat kunt u van de ISO 9001 certificering verwachten?

Onze adviseurs kunnen u op praktische wijze bijstaan bij het vervaardigen van het benodigde kwaliteitshandboek waarin de procedures van uw organisatie beschreven staan die een positieve bijdrage leveren aan de tevredenheid van uw klanten. Naast de klanttevredenheid wordt tijdens het certificeren ook gekeken naar de eisen van de wet- en regelgeving en de eisen van uw organisatie zelf.

Terugkerende werkzaamheden

Ook na de certificering kunnen onze adviseurs u bijstaan bij de jaarlijks terugkerende onderhoudswerkzaamheden, zoals uitvoering van:

  • Interne audits
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Directiebeoordeling

Externe toetsing ISO 9001 certificering

Om de certificering te behalen, zal uw organisatie door een externe instantie getoetst moeten worden. Uw organisatie behaalt het certificaat wanneer aan de normeisen voldaan wordt.

Vragen of meer informatie

Heeft u vragen over de certificering of wilt u meer informatie over onze dienstverlening? De adviseurs van Boval staan u graag te woord. U kunt ons bereiken via het contactformulier of neem telefonisch contact op.


Vraag vrijblijvend een offerte aan

Offerte aanvragen